דירות להשכרה בשכונת יוספטל פתח תקווה

כשאנו חושבים על מעבר למרכז הארץ אנחנו באופן כמעט אוטומטי חושבים על פקקים, מחוסר בחנייה ועוד מגוון בעיות שעלולות לצוץ עם הצפיפות באזור הזה. אך לעיתים די נדירות נופלות לידינו ההזדמנות לגור במרכז ולהנות מכל הטוב שאפשר לקבל מהאזור, לא רק מהקרבה אל הערים הגדולות והאטרקציות שבתוכן אלא גם ממרחב מגורים גדול ואפילו תוכניות להתחדשות שלא רחוקות מהאופק. אז לפני שאתם מתחילים להתייאש מחיפוש אחר השכרת דירה במרכז הארץ, הרשו לנו להכיר לכם את שכונת יוספטל שעומדת כמה רגעים ספורים לפני שהיא הולכת להפוך את פנייה, והיא לא אחרת מאשר שכונת יוספטל בפתח תקווה. השכונה שנמצאת בצדה המזרחי של העיר, מציעה מגוון דירות להשכרה במחירים ריאליים שישאירו אתכם קרובים למרכז ורחוקים מהמינוס.

עיר גדולה לכל דבר

העיר פתח תקווה היא אחת מהמושבות הראשונות שנבנו בישראל עוד לפני הקמת המדינה, או כמו שאנו רגילים לכנות אותה "אם המושבות". וכיאה לאם המושבות היא גם הצליחה להתפתח בשנים האחרונות, ולה 2 קבוצות כדורגל שחולקות מתקנים איכותיים ברחבי העיר, יחד עם תוכניות ספורט לבני הנוער ולילדים. תוכלו למצוא את המרכז הרפואי "בלינסון" במרחק נסיעה קצר מכל נקודה ביער ושוק מרכזי שבו תוכלו למצוא כל פריט וירק שרק תבקשו, יחד עם אלו גם לא מעט אזורי מסחר ולא מעט מסעדות שונות ומגוונות שבהם תוכלו לבלות את ארוחת הערב הצהריים או הבוקר שלכם. בנוסף המרחק של פתח תקווה מערים כמו רמת גן או תל אביב מסתכם בין עשר דקות עד רבע שעה נסיעה יחד עם תחבורה ציבורית בריאה, מה שמשאיר אתכם לגמרי במרכז הארץ.

שכונת יוספטל

מלבד כל אלו גם תוכנית התחדשות עירונית הגיעה אל שכונת יוספטל והיא נעשת יחד עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ואמורה לכלול את רחובות: השומר, מסריק, בת שבע, וייסברג, אסתר המלכה, שאול המלך ועוד רחובות בשכונה. פרויקט זה אמור להעניק לשכונה אור חדש ולא מעט אזורים ירוקים לטייל, יחד עם עוד מאות יחידות דיור חדשות. אך לאלו מכם המחפשים אחר דירה להשכרה באזור, חשוב שתכירו כי המחירים בשכונת יוספטל נמוכים מהממוצע העירוני בקרוב לאלף שקלים ועומד כיום על כ3200. גם בכל הקשור לקנייה בשכונת יוספטל תוכלו לצאת מרוויחים, כאשר מחירי הדירות בשכונה עומדים על כל מיליון ומאתיים שקלים בלבד.