טפט מראה מיוחד

עיצוב הבית יכול להיות דבר מאוד מרענן ומגוון האפשרויות כיום גם הולך וגדל, בטח כאשר אנחנו מדברים על טפטים ועל המגוון הרב שנוצר בעולם הטפטים בשנים האחרונות. כיום תוכלו למצוא סוגים רבים של טפטים, החל מטפט עץ, טפט מאטל ואפילו טפט מראה. אבל המיוחד מביניהם עבורנו הוא טפט המראה, בשביל שתכירו את מגוון האפשרויות שמחכות לכם עם עיצוב הבית בעזרת טפט מראה מיוחד גולדשטיין, ננסה להרחיב על כך במאמר הזה.

חדרי ילדים וארונות
השימוש הראשון שיהיה לנו בראש כשנזכר בטפטים יהיה קירות וטפטים ישנים ועבשים, אבל כאשר אנחנו מדברים על טפט מראה הוא הדבר הפוך מכל סוגי הטפטים שאתם מכירים. טפט מראה יכול לעזור לכם בעיצוב חדר הילדים, שלא פעם מוצא את עצמו קטן עם השינוי שהילדים עוברים וריבוי החפצים שלהם. כך תוכלו לפתור את הבעיה בעזרת טפט מראה שיחסוך לכם את המקום למראה ויפנה מקום לחפצים רלוונטים עבור הילדים. הדבר הזה רלוונטי גם לאלו מכם אשר מחזיקים חדר ארונות, שכן כל כולו מוקדש למדידת בגדים והחלפתן, ואם זה כך אז מדוע לצאת מהחדר בשביל לבדוק איך הבגד נראה עליכם? תוכלו לשים מדבקת טפט על מנת שתחסוך את זמן היציאה וגם לא תתפוס לכם מקום של מראה בחדר הארונות.

סטודיו ומספרות
לא מעט מאמנים מורי כוריאוגרפיה צריכים לקחת בחשבון את עיצוב הבית שלהם, יחד עם אזור בו יוכלו לאמן את המתאמנים שלהם. הדבר הזה לפעמים מצריך הוצאות מיוחדות למכשירים מיוחדים ועיצוב מסוים, לכן בשביל מאמנים ומורי כוריאוגרפיה פטפ מראה יכול להיות הפתרון הזול והמושלם. כך תוכלו לחסוך את מקום המראה הרחבה או קיר המראה ותוכלו לקבל תוצאה דומה בחצי מהעלות. כמובן שהדבר הזה יכול להיות רלוונטי גם עבור מספרות ביתיות וגם כאלו שלא, כאשר הלקוחות רוצים לא פעם לראות את עצמם מעבר למראה מולה הם יושבים, טפט מראה יכול לתת את הפרספקטיבה הנכונה לתספורת החדשה או לצבע. לכן טפט מראה יכול להיות שימושי ויעיל גם למספרות וגם לסטודיו לריקוד או לאימונים.