להצליח לעבוד מהבית עם ילדים קטנים

מגיפת הקורונה העבירה חלק לא קטן של המשק לעבוד מהבית, צורת עבודה שהינה חדשה ומאתגרת ללא מעט מהעבודים אשר התחילו לעבוד מהבית. צורת עבודה זו יכולה להיות מאתגרת פי כמה, אם אנחנו מוסיפים ילדים קטנים המתרוצצים בבית ושואבים תשומת לב בלתי נגמרת. סיטואציה כזו יכולה לגרום לירידה בתפקוד, שלא לדבר על הריכוז שיכול להתפוגג בשניות ובמיוחד חוסר סדר שיכול להערם לנו בתוך שניות. לכן לפני שאתם מאבדים את הסבלנות בעבודה מהבית עם ילדים קטנים, הרשו לנו לעזור – https://www.sahbak.co.il/article/3-yy89um

סדר וארגון

ברוב תקופת הקורונה גם הלימודים התנהלו מהזום, לכן חשוב שתשארו בסדר יום שיוביל את היום שלכם וישאיר אתכם ואת הילדים עסוקים גם אם בגיל הגן ועוד לא בבית הספר. אז הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לסדר את הלוז היומי, תכננו את ארוחת הבוקר יחד, את זמן העבודה שתוכלו לעמוד באותו היום ואת זמן ארוחות הצהריים וההפסקות. כך תוכלו להישאר בפוקוס ולדעת שיש גבולות של זמן בהם אתם צריכים לעבוד(בדיוק כמו ביום רגיל). לוז יומי יכול לעזור לכם לעזור לכם גם להתפנות אל הכנת צהריים, סידור של הבית ואפילו זמן לקפה ועוגה.

הפעלות אמא ואבא בע מ

לא מעט אתרים מספקים מגוון רחב של הפעלות ילדים, לאלו בגיל הגן תוכלו לתת למצוא הפעלות שיהיו עצמאיות וכיפיות, יחד איתכם גם הפעלות שתעשו גם אתם עם הזאטוטים אחרי שתשמרו זמן בלוז להפעלות מהסוג הזה. כמובן שאם הילדים שלכם בגיל בית ספר, עדיין חשוב לבצע איתם הפעלות או הפגות בין השיעורים וההפסקות הגדולות שבהם הם נוכחים. לכן חשוב לקחת גם את הפרטים האלו בחשבון כאשר אתם מסדרים לעצמכם את הלוז היומי.

לוח הפלא

לוח משימות מחיק או אחר יכול להיות שימושי עבור ניהול הזמן, אך בעיקר הוא יכול להיות מועיל למשימות שאותן תקבלו מהבוס שלכם. לכן לפני שאתם מתחילים את שגרת העבודה מהבית, התקשרו ועשו תיאום ציפיות עם הבוס בנוגע למשימות שבהן תצטרכו לעמוד, רשמו אותן על הלוח וסדרו לפי ציפיות הבוס שלכם. כך תוכלו לשלוט בלוז שלכם ובסדר המשימות שעליכם לעמוד בו.