סיבות להגדלת חזה

הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופלרים ביותר בקרב נשים. התקדמות הרפואה והטכנולוגיה הפכו ניתוחים אלו לבטוחים מתמיד ובמחירים יחסית נגישים לחלקים רבים באוכלוסיה. הסיבות לניתוח הגדלת חזה הן שונות וארצה כאן לגעת בחלקן:

הגדלת חזה
הגדלת חזה

השימוש הנפוץ ביותר בשתלים בשד הוא להפוך את השדיים שלך לסימטריים. לנשים בדרך כלל אין שדיים סימטריים ב100%, אך בדרך כלל ההבדל הוא מזערי.  במקרים מסוימים כאשר ההבדל בין השדיים בולט באופן חריג וגורם לאי נוחות של האישה, הגדלת שד אחד באמצעות שתל כדי להתאימו לשני היא פיתרון אידיאלי.

  • הֵרָיוֹן

אחד מתופעות הלוואי של ההריון הוא שהשדיים מאבדים את צורתם או את נפחם. נשים רבות אינן חושקות בשינוי זה ובוחרות בניתוחים להגדלת חזה אשר מסייעות להן להשיג את הצורה או הנפח הקודם של השדיים.

  • גודל

נשים עם שדיים קטנים יחסית או שדיים קטנים מדי לטעמן החושקות בשדיים גדולים יותר יבחרו בניתוח הגדלת חזה. כמובן שעדיין יש כל מיני תיאוריות על הגדלת חזה באופן טבעי על ידי תרגילים או תזונה מסוימת אבל בפועל ניתוח הגדלת חזה הוא הפתרון היחיד שהוכיח את עצמו בפועל שוב ושוב.

  • ביטחון עצמי

נשים רבות שאינן חשות ביטחון עצמי בגופן ורואות בשדיים הקטנים שלהן מקור להערכה עצמית נמוכה המונע מהן לאהוב את הגוף שלהן. זוהי אולי הסיבה השכיחה ביותר לניתוחים להגדלת חזה. חשוב מאוד לוודא כי ההליך הגופני מלווה בתמיכה ובשינוי פנימי אחרת הניתוח עלול להביא לאכזבה ולרצון לעבור ניתוחים נוספים שוב ושוב. אך מעבר להעשרת המנתחים אין בכך פתרון אמיתי לבעיית הביטחון העצמי.

  • צוּרָה

יש נשים שאינן אוהבות את צורת השדיים שלהן שנראים להן נפולים מדי או נמוכים מדי. כיום ניתן בניתוחים יחסית פשוטים לעצב מחדש את צורת השדיים לצורת הנכונה. במקרים רבים נשים שבוחרות לעבור ניתוח לשינוי צורה מחליטות גם להגדיל את השדיים באותה ההזדמנות.

  • פעילות ספורטיבית

נשים מסוימות מרגישות לא בנוח עם השדיים שלהן בעת פעילות גופנית אפילו עם חזייה ספורטיבית או תומכת ולכן מחליטות לעבור ניתוח לשינוי השדיים. במקרים אלו לעיתים הנשים יבחרו בניתוח לשינוי צורה או בהקטנת חזה אך לא בהגדלת חזה.