שוק הנדל"ן באילת

כמה זמן שמעתם על שוק הנדלן באילת כאחת ההבטחות הגדולות של ישראל? כמה זמן כבר שמעתם על הרכבת שאמורה לחבר בין אילת אל בין שאר חלקי הארץ השונים? ובכן כל אלו אמנם נשארו בגדר דיבורים בשנים האחרונות, אך התפתחויות הנדלן שקורות כיום באילת מציבות את העיר השוכנת לים סוף כאחת הערים השוות להשקעה בכל הקשור לתחום הנדלן. אנו נוכל לראות זאת החל מפרויקטים של פינוי בינוי, שיקום מבנים קיימים אך בעיקר דרך בנייה מתחדשת וקרקעות חדשות אשר הופשרו באזורים שונים בעיר.
אז לפני שאתם נכנסים "ללופ" אחר חיפוש השקעה נדלנית, הנה כמה מילים על שוק הנדלן המתפתח של אילת – https://yav.co.il/blog/%D7%9E%D7%92%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A9%D7%95%D7%A7-%D7%94%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%9F-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%AA

פרויקטים חדשים

ממוצע הדירות באילת עומד כיום על כמיליון ארבע מאות שקלים, אך חשבו על זה כך הממוצע בעיר אילת עד לפני עשור עמד על קרוב ל800 אלף שקלים. הנתון הזה אמנם נראה ללא מעט מהמשקיעים כנתון "הגיוני" ביחס לעליית המחירים באזור, אך מכיוון שבאילת צצים לא מעט פרויקטים שונים ומגוונים המחירים האלו לא יישארו כך לעוד הרבה זמן. אחד מאותם פרויקטים הוא כמובן "פרויקט השדרה" אשר מציע דירות של 2,3 ו4 חדרים עם סטנדרטים מפנקים בלב העיר, כאשר מחיר לדירת 2 חדרים נע כיום סביב 900 אלף שקלים!
אלו מחירים שלא קיימים באזור המרכז ולבטח לא לדירות חדשות מהניילונים, ואל הפרויקט הזה אפשר להוסיף עוד לא מעט פרויקטים של חברת "יוסי אברהמי" שאחראית על מספר פרויקטים חדשים במגוון אזורים בעיר וכמובן את פרויקט "נווה דקלים" שגם כן ממוקם בלב העיר.

לא רק פרויקטים חדשים

העיר אילת אמורה לעבור שינוי לא קטן בשנים האחרונות ומלבד מעבר של שדה התעופה הקטנטן בלב העיר אל שדה תעופה גדולה מחוץ לתחומי העיר(כמו כל עיר תיירות אחרת בעולם), נבנים לא מעט פרויקטים חדשים אשר אמורים להגדיל את שווי הדירות בצורה לא קטנה. הפרויקט הראשון שאמור להפוך את העיר אילת למרכז עולמי הוא הפיכתה לעיר החכמה הראשונה בישראל, יחד עם אזור סחר חופשי בעיר היא בהחלט עתידה להיות אחת מהערים המבוקשות במזרח התיכון. אך מלבד כל אלו חשוב לזכור כי העיר אילת נחשבת לאזור מועדף גם בכל הקשור לאגפים שונים בממשלה, כאשר תוכלו לקבל מגוון הטבות בין אם אתם משקיעים ובין אם אתם עוברים אל העיר השוכנת לים סוף.