השקעות נדל"ן בחול

בשני העשורים האחרונים מחירי הנדלן בארץ מרקיעי שחקים, הדבר הזה מורגש מריביות נמוכות אותם מתווה בנק ישראל ועד למחסור בדירות דיור והשקעה בארץ. אך מעבר לריביות הנמוכות שמדירות את רגלי המשקיעים מהשקעות בבנק או את האזרח המומצע שכבר לא מניב רווחים מריבית על החסכונות שבבנק, הפך שוק הנדלן לאפיק השקעה כמעט לא רלוונטי עבור אזרחי מדינת ישראל.
שנים אנו שומעים על "בועת הנדלן" ועל הפיצוץ הקרב ובא שלה, אך בשביל למצוא השקעה בטוחה וכזו שלא מאיימת להתפוצץ בכל רבעון ולא תלויה במדדי ריבית נמוכים,  חשוב שתכירו את אפיק השקעה קיים בנדלן בחול.

כאשר הריביות הופכות ליותר ויותר נמוכות עם השנים, הדבר הראשון שיגיע לידי ביטוי הוא יכולת ההשקעה של האזרח הפרטי, בין אם זה בקרנות השקעה ובין אם בקניית דירות להשכרה או מכירה.
ריביות נמוכות כמו שאנו חווים היום עלולות להנמיך את ערך כוח הקנייה שלנו ובמיוחד כאשר מחירי הדירות בארץ מטפסים בכל רבעון בכמעט 0.12 אחוז.
ובנוסף לכל אלו חשוב לזכור כי כאשר מחירי הדיור בארץ מטפסים, סכום התחלתי להשקעה הופך לגבוהה במיוחד, דבר שמדיר את רגלי המשקיעים ומה שמביא אותנו להמלצה הבאה.

השקעות נדל"ן בחול הפכו בחמש השנים האחרונות לאחד הדברים המבוקשים ולאלטרנטיבה הנפוצה ביותר להשקעה, ברוב המדינות שפתחו את השוק להשקעות זרות לא תשלמו על מס רכישה אך בחלקן כן תשלמו מס שנע בין 12 ל 15 אחוז במידה ותמכרו את הנכס שלכם.
ובניגוד לשוק הנדלן בארץ, הסכום התחלתי לקניית נכס בחול נמוך משמעותית מקניית נכס בארץ.
הדבר נכון גם בנוגע ליחס המיסוי ברוב המדינות, כאשר בחלקן תקבלו פטור מלא אם והחזקתם את הכנס מעל לשלוש שנים במומצע.

לכן אם בידכם פיקדון שאינו מניב לכם רווחים ומלבד לשכב בבנק הוא אינו עושה דבר, אנו ממליצים לכם לשקול את הרעיון בקניית נדלן בחול. מכיוון שלא רק שאחוזי המס נמוכים משמעותי וגם סכום השקעה הראשוני נמוך, אלא גם כי תוכלו למצוא מגוון חברות מנוסות אשר יטפלו וידאגו לנכס שלכם.
לכן אנו ממליצים לכם על השקעה יצרתית מהסוג הזה על מנת שתוכלו למקסם את הרווחים ואת הפיקדון שבבנק שלכם.
להרחבה בנושא – https://boju88.com/