מיטה סיעודית להזמין בחו"ל או לרכוש בישראל?

בשנים האחרונות ניתן להזמין כמעט כל מוצר מכל מקום בעולם, כאשר בין מגוון של מכשירים ומוצרי הנעלה שונים כמו בגדים, רהיטים ואפילו מכשירים סלולרים ניתקם גם להזמין מיטה סיעודית מעולה בצורה מקוונת ומהירה. את הקנייה הזו ניתן לבצע כיום כמעט מכל מקום, אבל בבחירה של מיטה סיעודית חשוב לשים לב לכמה פרמטרים, כל זאת תוך כי התחשבות גם במצבו של המטופל, רמת הכיסוי הקיימת מביטוחים שונים ועוד. על כן כאשר מדובר ברכישה של מיטה כזו בחו"ל או בישראל מתווספים עוד פרמטרים שונים אחרים אשר עלולים להשפיע במידה מה על המחיר וכמובן גם על זמן ההגעה של המיטה.

רכישה של מיטה סיעודית בישראל

מיטות סיעודיות לא פעם דורשות מגוון של מאפיינים, כאשר בחלקן נדרש גם שילוב של מזרנים מעולים אשר יאפשרו לחולים העושים בהם שימוש גם נוחות מקסימלית ויעילה. על כן הדגמים שניתן לרכוש כיום בישראל נעים בין מיטה יחדנית לבין מיטה זוגית, כאשר כל מיטה מאפשרת התכווננות עבור המטופל או יכולת הרמה כזו או אחרת. על כן הדגם הראשון הוא מיטה סיעודית עם כניסה נמוכה, המאפשר שינה בטיחותית גם עבור מטופלים הנוטים ליפול מהמיטה באמצע הלילה. מיטה זו מעמיסה בקלות עד 225 ק"ג, יחד עם רוחב פנימי של כמעט מטר וארבעה מנועים המאפשרים הכוונה חשמלית ואופטימלית עבור כל מטופל.

דגם נוסף הינו דגם זוגי העונה לשם Pancea המאפשר מנגנון שליטה חשמלי ויכולת נשיאה של מעל ל200 ק"ג. המיטה מגיעה בגבהים שונים החל מארבעים עד שמונים סנטימטרים, כאשר ניתן לשלב בה גם מזרנים מעולים למניעה וטיפול של פצעי לחץ שונים.

רכישה בחול

כיום תחום רכישה של מיטות סיעודיות בעיקר ממדינות שונות, ידרוש לא מעט סוגים שונים של אישורים רגולטורים שונים, כל שכן במרבית המקרים גם לא יכלול התקנה(אלא אם כן החברה בעלת סניפים בישראל). מצד שני מרבית המיטות עומדות בתקנים המחמירים, כאשר עלות הייבוא יכולה להשתנות בהתאם לסוג הדגם ואופי השימוש של המיטה. אבל אחת ההמלצות היא ברכישה של מיטות סיעודיות בארץ, המאפשרות התקנה בטוחה, אחראיות והובלה מהירה.