הגרלות לוטו בזמן מלחמה

מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" נדמה כי עבור לא מעט ישראלים החיים נעצרו מלכת, אמנם לא מעט סקטורים בתעשייה הישראלית מצליחים לעבוד באופן סדיר עד כמה שניתן, עדיין התחושה כאילו קפא הזמן נמצאת באוויר. עם זאת משחק המזל בישראל מבקשים להנעים את זמנם של הישראלים, כאשר לא מעט ממשחקי המזל מטעם "מפעל הפיס" וחברת https://www.playsmart.co.il/ מאפשרים לאזרחי ישראל לצאת מהשגרה ולהנות מהגרלות הלוטו השונות. בין המשחקים שעדיין משחקים ניתן למצוא כמובן את כרטיסי הגירוד השונים, אבל גם את הגרלות הלוטו אשר מצליחות לא רק להנעים את הזמן ולהשכיח מעט מהצרות אלא גם להרוויח סכומים נאים של כסף.

הלוטו בזמן מלחמה

משחק הלוטו הכתיר לא מעט ישראלים למיליונרים, והפך בחלוף השנים לאחד המשחקים המזל המהנים בחברה הישראלית והצליח להצמיד לא מעט מהתושבים אל המסך בימי שלישי ובמוצאי שבת. המשחק האהוב מתקיים בימים אלו גם תחת אזעקות והתראות ביטחוניות שונות, כשהוא פועל כסדרו ומקיים הגרלות בימי שלישי ומוצאי שבת (כבשגרה). כאשר גם סכומי הפרס בהגרלות הולך וגדל, רק בשבוע האחרון עמד הפרס של המקום הראשון על סכום נאה של כ-14 מיליון שקלים ואילו הפרס בדאבל לוטו עמד על כ-28 מיליון שקלים. באותה ההגרלה בדיוק חולק סכום של קרוב ל-6 מיליון שקלים בין המשתתפים, כשההגרלה הבאה אמורה לזכות את המקום הראשון בכ-15 מיליון שקלים ואילו בדאבל לוטו ב-30 מיליון.

משחקי מזל נוספים

לצד הגרלת הלוטו הכמעט קנונית בחברה הישראלית, ישנם עוד משחקי מזל אחרים אשר עדיין משוחקים גם בזמן המלחמה ומאפשרים עוד טיפה של נחת והזדמנות להתעשר. אחת מהן היא הגרלת הצ'אנס, אשר משוחקת באופן סדיר ובממוצע מחלקת קרוב ל-2 מיליון שקלים בין המשתתפים. לצד הגרלה זו גם הגרלת ה-777 המפורסמת משוחקת פעמיים ביום וחילקה בימי המלחמה פרסים בשווי של מאות אלפי שקלים. אחת הדוגמאות לכך היא ההגרלה שהתקיימה ביום ה-6/11, אז חולקו פרסים בשוויה של קרוב ל-400 אלף שקלים בהגרלה אחת בלבד! הגרלות הלוטו בזמן מלחמה מאפשרות לכלל המשתתפים להנות גם ממעט נחת וכיף אבל גם יכולות לזכות את המשתתפים בסכומים עצומים של כסף.